موسسه حفاظتی و مراقبتی مجریان نظم گیل  نماینده پلیس پیشگیری ناجا در راستای واگذاری تجهیزات دفاع شخصی (افشانه ، شوکر و... ) در استان گیلان می باشد  

شرایط ثبت نام

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ 1800

الف) شرايط عمومي

1- داشتن تابعيت ايراني

2- اعتقاد به مباني جمهوري اسلامي ايران و قانون اساسي .

3- نداشتن وابستگي به گروهك‌هاي معاند و ضد انقلاب به تشخيص مراجع ذيصلاح .

4- برخورداري از شرايط جسمي و روحي متناسب با وظايف محوله برابر تأييديه معاونت بهداشت ، امداد و درمان يا پزشك معتمد ناجا به تشخيص مدير عامل مؤسسه خدمات حفاظتي و مراقبتي مركز انتظام ناجا .

تبصره 1 : ايثارگران، بسيجيان، بازنشستگان نظامي، انتظامي،‌ امنيتي و قضائي و فرزندان آنان در صورت شرايط مساوي در اولويت مي‌باشند.

تبصره 2 : اخراج شدگان از دستگاه‌هاي لشكري و كشوري نمي‌توانند به عنوان نگهبان در مؤسسه خدمات حفاظتي و مراقبتي بكار گمارده شوند .

5- سن : دارا بودن حداقل سن 20 سال و حداكثر 45 سال.

6- قد : حداقل 170 ( يك متر و هفتاد سانتي‌متر) و دارا بودن اندام متناسب .

7- وزن : در حد استاندارد قد (وزن مناسب) .

8- سواد : حداقل مدرك ديپلم در امور انتظامي و خدمات نگهباني ، فوق ديپلم و ليسانس در امور سرشيفت يا سرپرست حفاظتي، مدير پروژه و انجام امور رايانه، بازرگاني(بازاريابي)، مالي و اداري، نصب و راه‌اندازي و نگهداري سيستم‌هاي حفاظتي و انجام امور مربوطه.

تبصره 1 : بازنشستگان نيروهاي مسلح حداقل پايان تحصيلات راهنمایی.

تبصره 2 : متقاضيان سرپرستي در صورت دارا بودن پنج سال سابقه مفيد و مرتبط با كار مي‌توانند به عنوان سرپرست در پروژه‌ها به كار گمارده شوند.

9- وضعيت سوءپيشينه : نداشتن پيشينه كيفري به گواهي اداره تشخيص هويت ناجا (احكام قطعي و محروميت‌هاي اجتماعي ملاك است)

10- عدم اعتياد : به گواهي معاونت بهداشت ، امداد و درمان ناجا يا آزمايشگاه‌هاي مورد تأييد ناجا.

11- وضعيت نظام وظيفه :

1-11) داشتن كارت پايان خدمت از وظيفه عمومي (گذراندن دوره مقدس سربازي)

2-11) داشتن كارت معافيت از خدمت، غيرپزشكي.

3-11) داشتن كارت اشتغال به تحصيل براي دانشجويان در امور نيمه وقت و جايگزين با طي دوره آموزش مقدماتي .

4-11) داشتن دفترچه اعزام به خدمت (مشخص بودن طي دوره آموزشي مقدماتي و مشخص بودن تاريخ اعزام به خدمت براي افراد مجاز پس از طي دوره آموزشي مقدماتي)

5-11) شاغلين انتظامي و نظامي با معرفي نامه از يگان مربوطه نياز به ارائه كارت پايان خدمت ندارند.

6- 11) بازنشستگان انتظامي و نظامي با ارائه كارت بازنشستگي يا معرفي از كانون بازنشستگان.

7- 11) منفك شدگان انتظامي و نظامي پس از پايان تعهد خدمت 5 ساله با ارائه حكم و تسويه حساب از يگان مربوطه.

ب) شرايط خصوصي

1- مدارك مورد نياز :

1-1) تنظيم فرم پذيرش و گزينش افراد  .

2-1) 6 قطعه عكس 4*3 رنگي با زمينه روشن تمام رخ.

3-1) تصوير برابر اصل كارت ملي متقاضي

4-1) تصوير برابر اصل تمام صفحات شناسنامه متقاضي.

5-1) تصوير برابر اصل كارت پايان خدمت يا معافيت‌هاي تعريف شده متقاضي.

6-1) تصوير برابر اصل دفترچه بيمه خدمات درماني متقاضي در صورت دارا بودن.

7-1) تنظيم فرم نام‌نويسي بيمه خدمات درماني

8-1) تصوير برابر اصل مدارك تحصيلي برابر با معيارهاي تعريف شده متقاضي.

9-1) اخذ برگ معرفي به معاونت بهداشت ، امداد و درمان ناجا جهت ارائه گواهي عدم اعتياد و ارائه پاسخ آن به مؤسسه، اين گواهي‌ها از مؤسسات صادر شده ملصق به عكس متقاضي و ممهور به مهر موسسه مي‌باشد.

10-1) اخذ برگ گواهي سلامت جسماني و رواني از معاونت بهداشت ، امداد و درمان ناجا

11-1) اخذ برگ معرفي به اداره تشخيص هويت و ارائه پاسخ آن به مؤسسه ملصق به عكس متقاضي و ممهور به مهر موسسه  مي‌باشد.

12-1) افتتاح حساب متمركز در بانك‌ها جهت واريز حقوق در آينده برابر نظر كارفرما.

13-1) ارائه تضمين‌هاي معتبر ( سفته ) با عنايت به اهميت و ارزش اماكن و اموال مورد حفاظت بنا به نظر و تشخيص مدير مؤسسه .

14- 1) معرفي ضامن با جواز كسب، كارت كارمندي و تصوير فيش حقوق فرد مورد وثوق .

15 - 1) ارائه گواهي حسن انجام كار از كارفرما يا كارفرمايان گذشته متقاضي .

 

ج) در صورت پذيرش در مؤسسات :

1- تهيه لباس فرم شامل پيراهن، شلوار، كمربند، واكسل، اتيكت، كلاه، كفش و جوراب مشكي براي فصول، بتل و اوركت در پاييز و زمستان برابر با نمونه‌هاي مصوب با هزينه كارپذير.

 

د) آموزش ( مراحل آموزش)

1- معرفي به آموزشگاه‌هاي مجاز جهت طي دوره مقدماتي برابر ضوابط آموزشي مركز انتظام و اخذ گواهينامه مربوطه.

2- توجيه شرح وظايف و روش جاري شغل نگهبان برابر شرح وظايف ارائه شده از ناحيه كارفرما و اخذ تعهدات حسن انجام كار نگهبان.

3- آموزش توجيهي محيط شناسي و آشنايي با افراد و شرح كار ويژه مجموعه‌هاي مسكوني، كارگاهي و اداري ( كارگاه آموزشي و تنظيم صورتجلسه) .

4- بكارگيري آزمايشي متقاضي حداقل به مدت يك ماه در اماكن تحت قرارداد مؤسسات جهت آشنايي به شيوه كار.

5- تنظيم فرم قرارداد

6- صدور معرفي نامه جهت شروع به كار و درج در سوابق خدمتي متقاضي.

7- صدور كارت شناسايي جهت شروع به كار در مؤسسات .

8- صدور كارت مجوز حمل استفاده از تجهيزات دفاع شخصي .